    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili
    Date: Wed, 5 Mar 2014 08:57:16 +0100

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Próbowałem, ale się nie udało. :-)

    > Za każdym razem zwierzaki objadały drzewka równo z ziemią. Akurat moja
    > działaka to kawałek wydzielony z pola za miastem. Próbowałem zakłądać
    > płotki, małe siatki na górę itp. - ale kicha i tak. :-)

    Nie miałeś tymczasowego ogrodzenia? Ja mam działkę niedaleko lasu i sarny
    wiosną podchodzą pod płot, ale miałem tymczasowe ogrodzenie z siatki leśnej
    i żadna na teren działki nie weszła.

    Mnie kilka zjadły nornice, kilka ktoś zadeptał przez nieuwagę, kilka uschło
    gdy zaraz po posadzeniu przyszedł upał a ja przez kilka dni byłem nieobecny
    i zapomniałem kogoś poprosić o podlewanie, kilka sam niechcący skosiłem, ale
    generalnie ponad połowa przeżyła.

    > Zrobiłbym granitowe ścieżki i podjazd zamiast betonowych. Niestety robiłem
    > je zaraz po zakończeniu stanu surowego zamkniętego (aby nie chodzić po
    > błocie) i wtedy jeszcze nie wiedziałem że na koniec budowy zostanie mi
    > kasa
    > i niepotrzebnie oszczędzałem.

    > Jak ci się udało zaoszczędzić kasę? Zdradź sekret :-)

    Już pisałem kilka tygodni temu - przesadziłem z kosztorysem - nie
    spodziewałem się że ceny jakie uzyskam będą aż o tyle niższe od katalogowych
    lub sklepowych.

    Pozdrawiam
    Ergie