    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili
    Date: Thu, 13 Mar 2014 12:10:56 +0100
    <lf3m05$1pr$1@news.task.gda.pl> <lf4smu$5re$1@node2.news.atman.pl>
    <53162cf6$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf5gl4$qh4$1@node2.news.atman.pl>
    <53165835$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <5316daf0$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf6p96$v9p$1@node2.news.atman.pl>
    <5316fe3b$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf7189$7m4$1@node2.news.atman.pl>
    <53170e64$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf74ib$b2d$1@node2.news.atman.pl>
    <53171e7f$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf79tk$sba$1@node1.news.atman.pl>
    <531780a6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf99oq$um5$1@node1.news.atman.pl>
    <53182d93$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <53183ecc$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <7...@g...com>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 04:29:31 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Pies duzo moze pomoc - amatorow skutecznie odstraszy. Dla profesjonalistow
    > raczej nie problem - moga uspic albo jakos inaczej ogluszyc. Najlepsze to
    > jest po prostu ubezpieczenie domu i oddanie wszystkiego co sobie zlodziej
    > bedzie zyczyl po dobroci (chronic trzeba tylko dane np. na dyskach - szyfrowac).
    > Ubezpieczenie wyplaci i kupimy sobie nowe, lepsze, szybsze.
    Też mi się tak wydaje.
    W moim domu (który kiedyś będziemy mieli) będzie bokser. Żaden z niego
    groźny obrońca, poza tym, że jest duży. Poza tym ja się szczerze psów boję
    (pogryziony byłem w dzieciństwie parę razu i już tak mam) i nie ufałbym
    groźnemu psu:
    - że mu palma nie odbije i się na dzieci nie rzuci
    - że ja sam z racji swoich obaw / strachu do psów nie potafiłbym właściwe
    ukształtować charakteru takiego bydladak i własnymi rękami ukształtowałbym
    rozchwianego psychopatę na 4 nogach.

    Co do ubezpieczenia.
    Tutaj nie wiem, czy nie byłoby problemu z odszkodowanie gdybyśmy sami po
    dobroci oodali wszystko co złodziej chce. Może trzebaby na końcu poprosić o
    profilaktyczny strzał w maskę od złodzieja.

    Poza tym wydaje mi się też, na zwykłych złodziejaszków wystarczy w miarę
    standardowy alarm z czujkami w pomieszceniach + umowa z jakąś asekuracją.
    Profi złodziej i tak obejdzie wszystko - chociażby rozpieprzy skrzynkę z
    prądem przy działce do której każdy ma dostęp. Nie ma prądu, systemy nie
    działają i już.

    --
    Franc