  • Data: 2009-01-18 14:06:30
    Temat: Re: co mam zabrać jeszcze z sobą?
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ja musiałem najpierw wystąpić o zmianę warunków zabudowy, a później jak
    > pozwolili to o zmianę pozwolenia na budowę. Cały proces trwa już od
    > sierpnia :) i jeszce nie mam zgody :)

    niepotrzebnie czekasz :-), na jakiej podstawie starostwo wymaga od ciebie
    tych dokumentów do budowy oczyszczalni, oczyszczalnia nie potrzebuje
    pozwolenia na budowę, nie trzeba też do jej wykonania ubiegać się o WZ,
    pozwolenie na budowę domu, które otrzymałeś "POZWALA CI" a nie "NAKAZUJE"
    wykonania wszystkiego co jest w nim zawarte, więc budujesz dom, garaż, płot
    czy co tam chcesz jeszcze (co masz w pozwoleniu), a szamba nie wykonujesz,
    natomiast budowa oczyszczalni to odrębna inwestycja, wymagająca jedynie
    zgłoszenia i odpowiednich dokumentów: wypełnione zgłoszenie, oświadczenie o
    posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane , projekt
    (moze być narysowany odręcznie, ja narysowałem na mapce), ewentualnie inne
    dokumenty wymagane odrębnymi przepisami, ja dołączyłem jeszcze folder
    producenta z opisem oczyszczalni, gdzie były podane różne normy i
    certyfikaty jakie spełnia.
    i wszystko :-)

    --
    pozdrawiam