    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co mam zabrać jeszcze z sobą?
    Date: Sun, 18 Jan 2009 22:37:51 +0100

    JKK pisze:

    > Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wyciąg z KW (jesli byłby potrzebny) ważny jest miesiąc.
    > Ostatnio załatwiałem sprawy z energetyką
    > i mapka z 2004 zdecydowanie ich nie satysfakcjonowała.

    Wyciag z KW a mapka do celow projektowych to dwie rozne sprawy.
    Wyciag ma faktycznie termin waznosci ale mapka jest wazna poki nie zajda
    jakies istotne zmiany w terenie typu budowa czegos itp.
    U mnie tez w energetyce chcieli nowa mapke ale zapytalem o podstawe
    prawna tego zadania.
    Przestali sie czepiac i wzieli co im dalem,
    co wykorzystałem dajac im kserokopie mapki.
    :)
    W tym projekcie jest juz moja mapka z wrysowana oczyszczalnia
    drenazem itp
    Ta firma od oczyszczalni ma bardzo dobra opinie
    Ich strona , stara tzn gdy zajmowali sie rowniez innmi sprawami jest na
    http://www.haba.com.pl/index.html
    Moja oczyszczalnia bedzie rozwinieciem tej
    http://www.haba.com.pl/scieki/6.jpg
    :)

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal