  • Data: 2011-05-15 09:20:15
    Temat: Re: co na ogrzewanie podłgowe - pcv, linoleum...
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:48d9da8e-15cc-4438-ba40-

    > Jest taka zasada dotyczaca reakcji chemicznych ze wzrost o 10 stopni
    > przyspiesza reakcje dwukrotnie. Nie jestem pewien czy rzeczywiscie
    > jest to 10 stopni ale cos kolo tego.

    Jakiej reakcji? Przecie wykładzinę rozkładasz, a nie wylewasz.

    > Normanie wykladzina ma jakies 15-18 stopni. Przy podlogowce ma
    > 24-29stopni. Czyli syfu w powietrzu bedzie sporo wiecej.
    > Czy To gorsze niz wdychanie tego samego syfu dluzej? Sadze ze tak.

    Konkretnie ile?

    > Inna kwestia jest co dac na podloge zamiast wykladzin. Panele tez sa
    > "chemizowane", parkiet jest malowany.

    No właśnie. OKna też masz plastikowe. Rury kanalizacyjne, które stykają się
    z gotrącą wodą także i szafki powlekane tworzywem i miski i telewizor z
    plastiku, który także się grzeje i ubranie z plastiku i wiele innych rzeczy.

    > Moze jakis dywan z welny czy innego lnu?

    Wełnę i len to one widziały. Nawet w tych lnianych i wełnianych dywanach
    jest domieszka włosia i inicu syntetycznych.

    > Podsumowujac. Marek ma racje. Nie jest to jednak jakos ogromnie
    > tragiczna sytuacja a alternatywne wykladziny maja podobne efekty
    > uboczne.

    Musiałby wyeliminować ze swojego życia przeszło 99,9% produktów. Nawet
    drewno jest impregnowane i malowane.
    Żarcie to także w 99,9% chemia.