  • Data: 2011-09-14 19:53:44
    Temat: Re: co na schody?
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j4dl0m$gai$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    >
    > jest blok, pamiętający czasy wojny. schody ma betonowe, a na krawędziach
    > kątowniki stalowe. na połowie odpadły, część ma przetarcia na środku,
    > prawie wszystkie są luźne i łatwo jest o nie zaczepić i upaść. schodów
    > jest około setka.
    > Bez zastanowienia ruszyłem do marketu wybrać kafelki ceramiczne. 20za metr
    > to nie tak drogo. Jak sie okazało na schody to muszą być specjalne
    > kafelki. Specjalność ich jest taka sobie, bo nie koniecznie są mniej
    > śliskie, ani nie są grubsze... Mają w każdym razie atest. Najgorsza jest
> [...]

    A może jakąś magiczną posadzkę przemysłową dać na te schody- żywiczną,
    polimerową czy jakąś taką cholera-wie-z-czego. Od razu barwioną i będzie
    cacy. A może też przy okazji wymienić te kątowniki i przetrzyma następne 70
    lat ?

    Ja mieszkam w kamienicy z lat 20stych. Schody są betonowe a stopnice
    drewniane. Nigdy nie wymieniane i pewnie przeżyją kolejne pokolenie. Były
    tylko odmalowywane. Wiele desek ma już takie fajne zaokrąglenia i wgłebienia
    na środku stopni ale to tylko czyni fajny klimat i świadczy o tym ile ludzi
    postawiło na nich swe stopy i ilu by jeszcze musiało aby zużyć to drewno...