  • Data: 2012-02-08 21:10:51
    Temat: Re: co zrobić z gliną?
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja miałem troche wiecej niz Ty gliny do zagospodarowania
    > http://staw.bieleccy.com.pl/str8_tadeusz_s.html

    kurde, aż mnie skręca...:-) całe życie marzyłem o takim kawałku wody,
    znalazłem piękną działkę, zbudowałem piękny drewniany domek (o żonie i
    dzieciach to nie na tej grupie...), mam miejsce na stawik, ale wody nie
    ma... tzn. jest ale jakieś 5m pod powierzchnią... no nic, nie można mieć
    wszystkiego, ale jakieś oczko wodne w planach jest cały czas... :-)

    pozdrawiam
    s_13