  • Data: 2009-02-02 09:44:02
    Temat: Re: cynk dla chcacych kupic dachoweczke braasa:)
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 10:32, "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> wrote:
    [...]
    > Moze to ten sam faks którym Cie straszyl kumpel?
    > Moze to faks przechodni i hurtownicy pozyczaja go sobie aby straszyc
    > klientów?

    O rany, tlumacze po raz drugi;) Kupilem dachoweczke Robena,
    zaplacilem. Na drugi dzien przy ogolnej rozmowie o cenach materialow
    kumpel mi mowi, ze dostali oficjalny faks z braasa, ze podnosza ceny.
    To normalne, ze producent informuje duzego hurtownika z wyprzedzeniem
    o podwyzkach, zeby ten sie mogl przygotowac i ew. zrealizowac
    zamowienia oparte o stare ceny :) Zreszta, kwestia gora miesiaca i sie
    przekonamy.

    Kumpel daje mi takie ceny na materialy ze praktycznie rezygnuje z
    wlasnej prowizji, naprawde nie ma interesu zeby mnie czymkolwiek
    straszyc, szczegolnie jak ja juz stan surowy mam praktycznie gotowy i
    u niego wiele juz rzeczy nie kupie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.