  • Data: 2009-07-31 04:12:15
    Temat: Re: czy sam zainstaluję piorunochron?
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Druid29" napisał
    (...) Ale jeśli masz do czego podłączyć piorunochron, ma to sens w Twojej
    > lokalizacji i wiesz, jak go zrobić, to co mogę doradzić?

    Ano z instalacja odgromową jest tak, że nie lezy ona na szali na tej samej
    pozycji co płot, murek czy nawet zaj... empetrócha czy słuchafony jak
    dzwony. To sprawa bezpieczeństwa. Dlatemu opisałem położenie domu, coby
    mądrzejsi niż ja podpowiedzieli czy warto czy nie ma potrzeby: Czytaj: czy z
    punktu widzenia bezpieczeństwa jest to nieodzowne (z takim to a takim
    prawdopodobieństwem) czy olać sprawę bo w moim ustawieniu pier.... we
    wszystko tylko nie w mój dom. Zdaję sobie sprawę, że po części byłoby to
    gdybanie, ale też twierdzę, że z mojego opisu można ustalić czy zagrożenie
    jest czy go nima ;-)
    pzdr