  • Data: 2009-11-30 13:21:47
    Temat: Re: czy to normalne, że się tyle czeka na drzwi?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hf0f9t$62t$1@news.onet.pl...

    > Drzwi DRE
    >
    > 6 tygodni - w jednych pęknięta szyba już czekam 4 kolejne tygodnie na
    > wymianę niby mają być do końca tygodnia.
    >
    > Kolejne 2 szt. do reklamacji - choć sprzedawca ma pecha bo - 1 drzwi
    > zamontowali przed sprawdzeniem, odrapana jest okleina na rancie, a
    > producent takich reklamacji nie uznaje jak drzwi są przycięte i są
    > zamontowane szyldy, 2 - mają pęknięcia przy tulejach - sprzedawca /
    > montażysta sam wiercił otwory na tuleje i pewnie podczas tego wiercenia
    > pękła płyta

> [...]

    Wy się dziwicie a popatrzcie ze strony producenta i handlujących
    żeby były od ręki musimy mieć różne szerokości 60 70 80 90 i 100
    następnie razy 10 kolorów razy 10 modeli szybek i wychodzi 500 różnych
    kombinacji drzwi
    do tego dodać kilka grubości muru w przypadku futryny
    czyli zeby sprzedać 10 drzwi od ręki musimy mieć na magazynie około 1000
    koszty magazynowania przewyższyły by koszty produkcji
    czy zgodziłbys się zapłacić za drzwi od ręki 2 razy tyle?
    dodaj do tego czas na transport i ewentualny montaż przez montazystów
    już wiecie dlaczego tak jest?
    pozdrawiam