  • Data: 2010-06-30 11:46:59
    Temat: Re: czym najtaniej -wykonczenie scian garaz
    Od: franc <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Cze, 09:50, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Zapytaj producenta tynku, który chcesz położyć. jeśli da gwarancję, że
    > będzie ok to wystarczy.
    > Mój kierownik sprawdzał to u 2 różnych producentów i jeden i drugi
    > potwierdził, że należy siatkować.
    > Temat jest u mnie świeży, bo rodzice chcą położyć strukturę na tynkowany w
    > zeszłym roku dom (ściana 3-warstwowa).
    >
    > --
    > Bartek

    A jesli to ma byc zwykly garaz, w ktorym nie jest przewidziane
    docieplenie. Po prostu chodzi o wykonczenie wizualne scian
    zewnetrznych.
    Czy wtedy wystarczy ten grunt + tynk z worka i potem ewentualnie znowu
    grunt i jakas farba zewnetrzna?

    Czy dawanie siatki lub steropianu jest obowiazkowe, w sensie :
    niezbedne?

    Przy okazji drugie pytanie
    Czy przed wstawieniem drzwi garazowych uchylnych powinienem juz miec
    zatynkowany front garazu? Rozmawialem z jednym budowlancem i
    twierdzil, ze nalezy dac jakies narozniki (jesli dobrze rozumiem
    metalowy profil narozny mocowany kawalkiem siatki na calej jego
    dlugosci)

    Dodam, ze garaz jest wolnostojacy.