eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domczym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ? › Re: czym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ?
  • Data: 2011-06-03 14:04:19
    Temat: Re: czym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ?
    Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 12:03:02 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Porównanie porównaniem, ale to rzeczywiście tak wygląda. A z kolei z tymi
    > najróżniejszej maści plastikami i innymi cudami w szczebelkach, co balkon
    > to inny wynalazek - jak slums w Mexico City albo Rio... Ustawiony
    > oczywiście w stosik ;-P

    Te cuda na szczebelkach to jeszcze zniosę, najbardziej mnie irytuje pranie
    dyndająca na prętach poza balkonem. Na starym miejscu mieliśmy duży (no jak
    na blokowe warunki) taras ze schodami do ogródka. To dzięki temu, że na
    parterze. Natomiast piętro wyżej był już normalny balkon i pranie sąsiada
    dyndało nam nad naszym tarasem. Na szczęście to już przeszłość.

    --
    w_e