  • Data: 2009-11-04 21:41:40
    Temat: Re: czyszczenie szyby w kominku
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daniel97" <d...@p...onet.pl> napisał

    > Ja używam zwykłej sody. Zwilżam gabkę, trochę sody i czyszczę. Schodzi
    > ładnie.

    O tej sodzie to ja tez czytalem duzo na roznych forach i wszedzie to
    swietnie dzialalo.
    Dzisiaj kupilem torebke sody oczyszczonej, zdjalem drzwiczki od kominka,
    ostudzilem, potraktowalem zmoczona szmatka z soda, posypywalem soda,
    czekalem troche, probowalem czyscic recznikami papierowymi itp. Niestety
    soda nie reaguje w zaden najmniejszy sposob z osadem na mojej szybie. Byc
    moze jesli jest to sadza to soda dziala tak samo jak zwykla namoczona
    szmatka ale z z osadem wywolanym skroplinami z destylacji drewna niestety
    zero reakcji.
    Kupilem dzisiaj rowniez plyn do czyszczenia szyb kominkowych "Tytan" z
    wodorotlenkiem sodu. Jutro wyprobuje i podziele sie rezultatami.

    --
    Szczepan