eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-24 13:51:24
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2021 o 12:33, Runt pisze:
    > /.../
    > /.../

    > też mieszkam w UK ale w "zmiany taryf" się nie bawię.
    > bo po co? gra nie jest warta zawracania sobie głowy.

    zmiana operatora zajmuje 20 minut, po podwyżce często okazuje się, że w
    konkurencyjnej firmie zapłacisz 20-30% mniej, jak się tylko wprowadziłem
    miałem rachunki nawet powyżej 200/m-c (wprowadziłem się zimą) bo był
    najdroższy dostawca, jeszcze do tego prepaid. Teraz max średnia
    tygodniowa to 140/m-c, a roczna 100/m-c. Dla mnie zmiana nawet dla 20
    funtów się liczy, bo nie lubię przepłacać, a dostarczają tej samej
    jakości prąd.

    Lukasz