eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-25 11:59:50
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Musisz być głupi jak but z prawej nogi u lewaka, a nawet - jak but
    > z lewej nogi u prawaka, jeśli nie ogarniasz tak prostej sprawy jak
    > emotka. Albowiem już nawet dzieci w przedszkolu wiedzą, że emotka
    > to znak graficzny zapisany znakami ASCII i smarowanie przy nim
    > pińcet prawych nawiasów żadnego sensu nie ma.

    A dla mnie ma. Pokazuje natęzenie danego emotikona.

    > To, że przepisujesz internety, to nie grzech. Ale jeśli te
    > copypastowane teksty przedstawiasz jako swoje własne, to już co
    > najmniej kwalifikuje Cię do konfesjonału, za naruszenie siódmego
    > przykazania. Poza tym i tak od razu widać, że to nie Twoje, boś za
    > głupi na napisanie tylu zdań podrzędnie złożonych.

    Oczywiście ze nie moje.
    Łatwo to sprawdzic.
    Ale dziekuje ci za ta kolejna lekcje kultury osobistej podczas
    dyskusji. Ta ogłada, ta argumentacja - po prostu francja elegancja
    ;-DDDDDDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert