eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-24 18:59:51
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Nie muszę, o czym dalej. Poza tym to była delikatna sugestia, by nie
    > spuszczać się tylko na Thunderbirda, ale korzystać też z wiedzy
    > wyniesionej ze szkoły. A Ty nie masz ani jednego, ani drugiego. Masz
    > tylko chamskie nawyki gimbusa, więc powiem teraz krótko, jak nasze
    > piękne panie ze Strajku Kobiet: wypierdalaj!

    Powiedziała nasz grupowa ostoja kultury osobistej :))))

    Czy wypada zwracać innym uwagę?
    Zwracanie innym uwagi jest niegrzeczne. To, że ktoś nie przestrzega
    oczywistych dla Ciebie zasad, nie uprawnia Cię do informowania go o
    tym. Nie powinnaś mówić współbiesiadnikom o tym, że źle trzymają
    sztućce lub niewłaściwie używają serwetki. W pracy sugerowałabym Ci nie
    informować otaczających Cię mężczyzn, że ich krawaty powinny sięgać 20
    centymetrów niżej, a koleżanki z pracy nie polubią Cię bardziej, jeśli
    powiesz im, że ich obcasy powinny lepiej poznać się z szewcem. Tak, jak
    na dzień dobry nie mówisz przyjaciółce o tym, że fryzjer się nie
    postarał, tak nie powinnaś mówić jej o tym, że że strój, który wybrała,
    nijak ma się do okazji.

    Dobre maniery to takt, delikatność i empatia. Wiem, że wielu z Was,
    podobnie jak mnie, krwawi serce w chwili, gdy orientują się, że są
    jedynymi, dla których savoir-vivre ma znaczenie. Niestety, te
    egoistyczne pobudki nie są wystarczającym powodem do wpędzania innych w
    zakłopotanie lub poczucie winy. Dobrze wychowany człowiek chce, by inni
    czuli się w jego towarzystwie komfortowo. Jeśli towarzysze będą
    obawiali się Twoich reakcji, wzajemna relacja nigdy nie będzie szczera,
    a z niepewności zbuduje się niemożliwy do przebicia mur. Dawanym przez
    siebie przykładem należy zachęcać do szanowania panujących zasad, ale
    nigdy nie należy wytykać ich nieznajomości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy