    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)
    Date: Wed, 19 Dec 2012 20:10:45 +0100

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:50214946-af1b-4bfb-9168-f61f6fc8a2eb@j4g2000yqh
    .googlegroups.com...
    On Dec 18, 6:23 pm, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>
    wrote:

    > 1) garaz w bryle domu- podatek placisz jak za mieszkalna czesc- gdy jest

    Czy w bryle to znaczy pod tym samym dachem, czy może być
    "przyklejony"?

    Na to to odpowie ci architekt - przeciez zyjesz w banana republik i tu sie
    chcesz budowac wiec moje interpretacje nic nie dadza jak urzedas bedzie
    wiedzial lepiej.
    Ale wiem ze w przepisach gdzies stoi ze jak jest w jednej bryle to licza
    stawki za garaz jak za mieszkalna.

    > 3) jak sie da to mysl juz teraz zeby kominek byl z plaszczem wodnym i
    > spiety z podlogowka z solarem

    Ja napotkałem wiele opinii że kominek z płaszczem jest problematyczny
    i taniej/lepiej wychodzi taki grzejący powietrze, które potem rozłazi
    się po chacie za pomocą wentylacji... Jak to w końcu z tym jest?

    Moj tesciu juz troche takich postawil i jakos nie mowi ze ludzie narzekaja-
    ja tez teraz mam taki w trakcie roboty. Kolega ktoremu tesc zrobil kominek z
    plaszczem wodnym i spial to z solarem to na koniec listopada mi mowil
    zadowolony ze on grzeje chalupe kominkiem na razie i ma cieplo.
    Ja z kolei widzialem kominki ktore mialy w obudowie kominka zrrobione otwory
    dla wyplywu cieplego powietrza do salonu w obu widzialem czarne smugi przy
    wylotach na obudowie z kurzu- a kominek byl uzytkowany rok.
    Tutaj pewnie i tak jak zawsze to rzecz gustu co kto woli. No i na pewno te
    powietrzne kominki sa tansze.