  • Data: 2012-12-19 23:14:57
    Temat: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 21:04, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > ciepłe powietrze to syf i malaria, po pierwsze brud przy kratkach, po drugie
    > wysuszone na pieprz powietrze (gorzej niż od grzejników)

    Brud przy kratkach można pewnie wyeliminować filtrami na wlocie, jak
    ktoś ma przelot to pewne że będzie zasysać syf. Teściu ma kominek
    samoróbkę, płaszcz wodny a w dodatku dziury na powietrze z boków,
    zamocowałem mu filtry i 8 miesięcy po malowaniu śladu nie ma, a ciepłe
    powietrze leci :>

    A co do wysuszania, to co za różnica jak wpompujesz x kWh ciepła w
    chatę za pomocą kominka czy podłogówki, ten sam przyrost temperatury,
    to samo wysuszenie powietrza.

    L.