  • Data: 2009-01-27 18:43:33
    Temat: Re: dla splacajacych kredyty w PLN
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 19:19:16 +0100, "Adi" <a...@g...com>
    wklepał(-a):

    >no właśnie jak to jest ze stopy spadaja a ja znów dostałem podwyzke ?

    Bo oprocentowanie kredytów nie jest oparte na stopach procentowych NBP, tylko
    rynkowych, które reagują z wyprzedzeniem lub z opóźnieniem na działania NBP.
    Ponadto zmiana oprocentowania jest dokonywana zwykle co N miesięcy, gdzie N
    związane jest ze wskaźnikiem WIBOR, który masz zapisany w umowie. Jak masz
    WIBOR3M, to zmiany się robi co 3 miesiące. Od tego są wyjątki i różne
    udziwnienia, które zdarzają się w różnych bankach.

    Poza tym - przeczytaj wreszcie co podpisałeś. :)

    --
    Sławomir Szyszło