  • Data: 2010-12-01 20:27:11
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cf67670$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > zmiesci, o kuchni mozna sobie pomarzyc (jedynie aneks kuchenny chyba
    > tylko z czajnikiem na wyposazeniu) no i ten jeden mikro pokoik.
    > Przeciez to sa warunki wiezienne. NIKT o zdrowych zmyslach nie zbuduje
    > czegos takiego zeby tam mieszkac - lepiej rzeczywiscie wynajac
    > mieszkanie i ten "kapital" na budowe tego czegos "przechulac" na czynsz
    > +odstepne ale przynajmniej zyc w normalnych warunkach.
    > pozdr.
    > =================
    >
    > Idź do IKEI.
    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie zostaje niewolnikiem na 30 lat lub do

    Ciekawe jakie ma perspektywy mlody lud bez kapitalu rodzicow tuz po slubie i
    bez tych 300 tys. na pomnozenie. Piszesz takie banialuki, ze dziwie sie
    troche, ze ktos w ogole probuje tu co kolwiek argumentowac. Jak mieszkac z
    dzieckiem/dziecmi w kartonie wielkosci mojego holu do tego bez zadnych
    perspektyw na legalizacje i w obawie przed ciaglymi wlamaniami czy napadami?
    Musisz prowadzic strasznie nudne zycie, ze takie pomysly rodza Ci sie w
    glowie, albo masz takie pojecie o zyciu, ze szkoda gadac. A moze zwykle
    robisz sobie jaja, bo nikomu kto ma rodzine takie pomysly do glowy nie
    przyjda. Zycie to lista priorytetow i celow. Ciekawe jakie Ty masz
    priorytety poza duszeniem kasy bez opamietania godzac sie na zycie sprzed
    dwoch wiekow...

    Pozdro.. TK