  • Data: 2010-12-01 20:30:42
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:id629o$4bk$1@news.onet.pl...

    > No co Ty...
    > Już na prawdę wolę być - jak to Ty nazywasz - niewolnikiem, niż...
    >
    > Iść do ikei :-DDD
    >
    > gorszego dziadostwa nie ma na świecie :-DDD
    >
    > To jest tylko dla desperatów-paranoików...

    Oj nie przesadzaj. :-))
    W pojeciu paranoi sie nie mieszcze, moja zona tez a pare rzeczy z IKEI mamy.
    Nie jest to co prawda jakis luksus, ale calkiem przyzwoite, trwale i
    urzytkowe rzeczy. A ze ktos moze woli pod zamowienie, albo styl dawnego
    baroku to faktycznie nie jest to miejsce dla niego.

    Pozdro.. TK