  • Data: 2010-12-03 11:12:12
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-02 19:48, M pisze:

    > Sprecyzujmy. Mówimy o kapitale, który pozwala przestać pracować i żyć
    > jak rentier. 300 000zł tego nie zapewni.

    Jeśli mówimy o życiu z kapitału masz rację, to faktycznie maławo.. i to
    tak z 6-10x za mało na rozsądne życie. Stopa 5% po odliczeniu Belki
    ledwo ledwo pozwala na podtrzymanie realnej wartości kapitału.. gdzie
    tam do zysków pozwalających godnie żyć.

    Ale co do zasady to pomysł J.Werbińskiego na życie jest ciekawy i nawet
    realny, tylko wzkaźniki trzeba przyjąć nieco inne.

    PZDR
    Shaman