  • Data: 2010-12-04 10:14:52
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:id8s13$ean$1@inews.gazeta.pl...

    > Logicznie - kosztuje tyle samo plus dzialka. Ty mowisz, ze jest duzo
    > tanszy. Wiec prosze Cie uprzejmie, wypunktuj etapy budowy i oznacz, ktory
    > jest o ile tanszy budujac na ogrodku dzialkowym niz na swojej ziemi.

    Inaczej.
    Budujesz garaż 25m2 bez pozwoleń itp. Zadłużasz się na 30 000, dokładasz
    swoje i pożyczone u rodziny 50 000. Za to kupujesz grunt i materiały. Na
    25m2 można bardzo przytulnie mieszkać i nie trzeba się zadłużać na całe
    życie, tylko na kilka lat. Niegroźne kryzysy itp.

    Budujesz dom obok dopiero jak Cię już stać. Bez kredytów, tylko z bieżących
    dochodów. Do stanu surowego otwartego potrzebujesz kilkadziesiąt tys, potem
    okna, następnie instalacje i przystosowujesz pomieszczenia do zamieszkania
    wraz z przypływem pieniędzy. Wprowadzasz się do gotowych pomieszczeń i potem
    kończysz kolejne.

    Takie coś dzieje się np w mojej okolicy. Wiele razy coś takiego widziałem.
    To przykład. Ja np nie muszę. Ale gdybym musiał, to wolałbym tak zrobić
    zamiast się zadłużać na 30 lat.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/