  • Data: 2010-12-03 01:07:18
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Gru, 00:19, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Jane nie ma tesciow to nie zrozumie. :-))

    No na to wyglada. Obok mnie postawila dom rodzinka -> mlodzi (z dwojka
    malych dzieci) + starzy. Starzy mieszkaja na dole, mlodzi na gorze. Z
    mlodych to mloda jest corka starych, wiec jej maz ma najbardziej
    przerypane. Wprowadzili sie w te wakacje. Czekam z niecierpliwoscia na
    pierwsza wieksza awanture i rozpizdziuche, szczegolnie ze stary jest
    skretynialym durniem (cala ulica go nie trawi a u mnie mialby sprawe w
    sadzie o naruszenie nietykalnosci, gdyby mnie jego corka nie
    przeblagala ;) Najbardziej to jej mezowi wspolczuje. I tak sobie mysle
    ze w takiej sytuacji chyba naprawde wolalbym rozwiazanie Werbinskiego
    czyli nielegalne mieszkanie w budzie dla psa na ogrodku dzialkowym,
    byle daleko od takich tesciow ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.