  • Data: 2011-09-17 14:04:44
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 09:49:15 +0200, Amir napisał(a):

    > Może mają z pełnej większą częśc komina,

    Szczerze mówiąc to musiałbym sprawdzić albo popytać, bo tego nie
    pamiętam. Zasadniczo to pisałem o jakości montażu obróbek - ale fakt, że
    dekarz, który robił ten dach jest z tych dokładnych i "dla pewności
    dajmy jeszcze..." :-)

    > po kilku dniach opadów na pewno dziurawka przecieknie, a moze nie
    > zwrociliscie uwagi u Twoich rodziców, jak kiedyś 4 dni będzie lało bez
    > przerwy, to zaglądnijcie na strych/poddasze.

    Fakt, że na poddaszu jest jeszcze dobre 2m komina, może jak nie zapomnę
    to zerknę.

    > Jak zacząłem walkę z swoim kominem wypytywalem znajomych co mają z
    > dziurawki, to wszystki \
    > podcieka, niektórym mniej, innym więcej.

    I tak przy okazji mamy argument za wentylacją mechaniczną ;-)

    > z tymi kominami to jest jak z szczytami 90% budów ma z dziurawki i 90%
    > domków nowych z porothermy nie ma styro na szczytach.

    Ano niestety, ale (jak raz usłyszałem) "skoro wszyscy tak robią"...

    --
    ŁC
    - Co robi szklarz, kiedy nie ma szkła?