    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dobre wieści dla prosumentów
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 29 Mar 2020 08:34:52 GMT

    > Kamienice to raczej odrapane z zewnątrz. Moja akurat po niedużym
    > remoncie. Przywrócony został stan pierwotny i jest pomalowana. Jak
    > nie była pomalowana to mieszkało się w niej tak samo jak teraz. Bo
    > to że na klatce schodowej zamiast wiszącej u sufitu żarówki został
    > zawieszony żyrandol taki jak kiedyś był specjalnie mojego komfortu
    > nie zmieniło. W dużych miastach czyli tam gdzie jest cywilizacja
    > nikt z miejscowych nie zwraca uwagi na to jak wyglądają przeciętne
    > przedwojenne, często przed pierwszowojenne, kamienice. To
> [...]

    Bos brudas!
    Ale to prawda ze spoleczenstwo czesto nie przejmuje sie wygladem okolicy.
    Tu sie wysika, tu jebnie pusta flaszke, jak stoją przy wejsciu do klatki
    to potem nie ma jak przejsc bo nacharkane w około jak po spedzie
    gruzlików...
    Taki lajf...

    My w Poznaniu tu mamy taką fajną spolecznosc co im nie przeszkadza to co
    w około:
    https://www.google.pl/maps/@52.4431505,16.9261343,3a
    ,75y,342.3h,93.1t/dat
    a=!3m9!1e1!3m7!1so2H419ghwbPihxnN_CeTfQ!2e0!7i16384!
    8i8192!9m2!1b1!2i40

    Jak te piekne zielone liscie opadną to ukazuje sie naszym oczom mały
    armageddon czy wszystko walajace sie wszedzie w około.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis