    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 29 Mar 2020 14:06:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: dobre wieści dla prosumentów
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Durnys Adam na tyle że interes można z tobą zrobić. Zamknąć w klatce i po jarmarkach
    za kasę można cię pokazywać. O takich jak ty zulikach co byli na tyle cwani że się na
    chwilę dorobili kasy Tuwim w jednym z wierszy napisal. Jak widać nie jesteś pierwszym
    i ostatnim. Ja tutaj bywam bo mam już swoje lata i wielu rzeczy mi się nie chce
    robić. Jak to ktoś powiedział z wiekiem spada zapotrzebowanie na atrakcje a rośnie na
    święty spokój. Ty tutaj bywasz bo nie masz pomysłu na życie. Chwilowo zarabiasz kasę.
    Regułą jest że jak ktoś nie ma co zrobić to kończy się to na wódce albo na kasynie.
    Chwaliles się że sporo piwa pijesz. Znaczy to że jesteś piwnym alkoholikiem. Za
    chwilę będziesz zwyczajnym wodczanym. A może już jesteś? Dla prostych ludzi ze wsi i
    małych miejscowości wódka to popularny sposób na zabicie czasu.