    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Date: Mon, 30 Mar 2020 22:39:09 +0200

    Kadar napisał:

    > Ale schematyzm mentalny. Jak pije piwo to alkoholikiem musi zostać?
    > To Hiszpanie i Francuzi całymi pokoleniami są alkoholikami, oni to
    > na codzień wino i to przed 13.00. Jakoś nie widziałem, żeby słaniali
    > się po ulicach.

    To ja postaram się nawiązać do zasadniczej tematyki grupy. Na początku
    lat dziewięćdziesiątych znajomy się budował i zatrudniał do tego dwóch
    "majstrów". Ci byli sumienni, przychodzili codziennie z samego rana
    i coś tam przy chałupie pacykowali. Ale zawsze na parapecie stawiali
    pół litra. Punktualnie o godzinie 13.00 jeden z nich, ten ważniejszy,
    przerywał robotę okrzykiem "dobra, tera pijemy". Po kilku dniach
    znajomy zwrócił się do nich (a dalej rzetelnie pracowali do wieczora):
    panowie, teraz to już te godziny nie obowiązują, o co chodzi? Usłyszał:
    panie Mietku, organizm się przyzwycaił.

    Jarek

    PS:
    Do wina też się można przyzwyczaić, co wielce służy zdrowotności.
    Francuzi mają rację. I Hiszpanie też.

    --
    Nie pij że ty chłopie wody
    Bo ta woda tobie szkodzi