  • Data: 2011-09-21 07:46:22
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naprawde zastanów sie nad tym, czy samochód potrzebuje garazu i tak
    > jest stosunkowo maly(garaz oczywiscie), czy tak naprawde brakuje
    > Ci czesci do majsterkowania, czy tylko swiadomosci, ze w razie czego
    > masz gdzie majsterkowac (jak to drugie to zrezygnuj z garazu).

    Dla mnie to podstawa ogrzewany garaz (mamy go pod salonem w piwnicy), zona z
    maluszkiem wsiada do cieplego auta i jedzie do przedszkola.
    W Aucie zawsze z rana jest cieplo i przyjemnie, wyjezdzam z garazu pilotem
    otwieram jedna i druga brame, nie trzeba wysiadac.
    Moj garaz ma ok 30m2, i uwazam ze moglem zrobic wiekszy
    przeciagajac jeszcze pomieszczenie o wielkosc tarasu, ktory stoi na slupach,
    wtedy 2 auta by sie zmiescily i bylby luz
    a teraz, aby wszly dwa auta to na zyletki parkujemy, ze wzgledu na ulozenie
    scian nosnych w garazu.

    Piwnicy nie chcialem, zona mnie zmusila :) ale teraz okazuje sie ze tam
    lubie przebywac ciagle cos majstrujac o ile czas pozwala.