  • Data: 2017-06-23 10:52:11
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 09:02, Budyń pisze:

    > to ze pisowi na rękę to jasne, ale zeby pis to zorganizował to nie ma na to żadnych
    poszlak.

    Budyń, proszę Cię.
    Agenci CBA z Wrocławia to zorganizowali. A usłużna prokuratura nie
    starała się sprawdzić tego wątku.

    > bo to nie pisowska knajpa była, pisowcy spotykają sie gdzie indziej

    podsłuchuje się tych przy władzy. Poczekaj chwilę na efekty.

    > opowiadanki bez pokrycia. A skąd teraz porządny stan budżetu? Bo ta ekipa kraść nie
    pozwala.

    Co z ustawą kominową w spółkach skarbu państwa? PZU, Pekao, Alior to nie
    dotyczy? Aaaa, zapomniałem, że to ludzie prezesa rządzą.
    Co ze SKOKami? Do dzisiaj nikt nier poniósł konsekwencji za to.

    > Tylko te cioły dały się złapać. Te "elity" polityczne mają w
    >
    > Chyba ty - taka jest wlasnie różnica, tobie nie przyjdzie do głowy ze mozna być
    uczciwym.

    ROTFL :D :D :D

    --
    Pete