  • Data: 2017-06-24 12:40:03
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9c64efc6-21e7-42c1-988b-a6be1417cfb2@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 12:42:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >http://www.rp.pl/Sadownictwo/170619690-Lider-KOD-Ka
    peli-skazany-za-handel-kobietami.html

    >Tacy sa ich liderzy :D

    Ale zauważyłeś, że lider zespołu muzycznego może być tylko jeden, więc
    liczba mnoga tu jest zdupy?

    Gdyby to był taksówkarz wiozący Schetynę też byłby to dla ciebie punkt za
    pis o który ramię w ramię z kogutkiem i poświeceniem tu walczysz :-P

    Jeszcze trochę a przejmiesz od kogutka pozycję najwiekszego kretyna na
    pl.misc.budowanie.