  • Data: 2017-06-24 13:14:18
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 15:30, Kris pisze:
> [...]
    pieniądze nic nie warte dziury w ziemi?

    > A taka refleksja jeszcze.
    > W gogle wpisałem "aresztowany zarząd police"
    > https://www.google.pl/search?q=prosument+okres+rozli
    czeniowy&oq=prosument+okres+rozliczeniowy&aqs=chrome
    ..69i57.21640j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=areszto
    wany+zarz%C4%85d+police

    > TVN, Wyborcza o tym wspominają
    > Najwięcej szczegółów jednak tu:
    > http://www.polskieradio.pl/130/3993/Artykul/1780169,
    Byly-zarzad-Zakladow-Chemicznych-Police-SA-zatrzyman

    > Może warto jednak ten abonament płacić;)

    Kris, przecież to TVPiS. Czego się spodziewasz?
    Obym się mylił, ale skończy się pewnie podobnie jak z aferą gruntową
    albo wiele temu podobnych z czasów poprzedniego pisu.
    Czyli głośno w mediach o zatrzymaniach ('nigdy więcej ten pan nikomu
    krzywdy nie wyrządzi') a potem sprawy albo przegrywane z kretesem albo
    umarzane albo szefostwo CBA trafia przed sąd i dopiero Adrian musi ich
    'uwalniać przed wymiarem sprawiedliwości'.

    Nie wierzę w ani jedno słowo obecnego radiokomitetu.

    --
    Pete