  • Data: 2017-06-24 13:20:05
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 13:04:34 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    bądz "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.

    > Ziemkiewicz, Gargas? :D :D :D
    > Wolne żarty

    ziemkiewicz gra na endecje, wiec on mógłby cos napisac.

    > Wybacz, ale na wypociny Ziemkiewicza reagauję tak samo jak Ty na
    > artykuły poza TVPiS.
    >
    > Więc jak się domyślałem, skupiłeś się na dowaleniu PO, pomijając
    > kombinacje Biereckiego plus upadki kilkunastu innych skoków.

    nie mam nic naprzeciw wyjasnieniu nieprawidlowosci w skokach, tyle ze widze ze skala
    afery jest duzo mniejsza niz pisza media.
    A atak GW na skoki calymi latami podwazajacy ich wiarygodnosc był skandaliczny -
    dziwie sie ze w ogóle one przetrwały, bo wiarygodnosc w baknowosci to podstawa.
    https://www.google.pl/search?q=gazeta+wyborcza+skok&
    safe=active&source=lnt&tbs=cdr%3A1%2Ccd_min%3A2012%2
    Ccd_max%3A2015&tbm=
    Ale moze przecenilem zasięg oddzialywania wyborczej.

    > Tak działa aktualna propaganda sukcesu.
    > Zero informacji o przekrętach po naszej stronie, źli są tylko ci co są
    > przeciwko nam.

    zawsze tak bylo, nic sie nie zmienilo. Wolalbym zeby tvp byla obiektywna, ale co
    zrobic. Doceniam ze jest i tak lepiej niz było (2telewizje kontra jedna).

    > EOT z mojej strony, bo to nie ma sensu dalej ciągnąć.
    jak pan sobie zyczysz

    b.