  • Data: 2017-06-25 23:07:04
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nienawidzisz Rosjan i ich zalujesz.
    Daj mi jeden powód, żeby ich kochać.

    To pewno straznikow z Oswiecimia tez zalujesz bo na wiezyczkach zima
    zimno im bylo.

    Marne prowo.

    Liczby nie klamia. ZSRR i III Rzesza wykonczyly w wojne prawie szesc
    milionow Polakow. Z tego ZSRR ponad 150 tysiecy.

    Oprócz września 39 policz jeszcze zesłańców, ofiary 'wyzwolicieli' +
    ofiary NKWD i SB do 1989.
    Wyjdzie pod milion

    Odkupili to bo od szesciuset do miliona Rosjan zginelo wyzwalajac Polske.

    Mój ojciec urodził się we Lwowie. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć od
    kiedy to Lwów jest polski?

    --
    Pete