  • Data: 2017-06-30 19:15:33
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-25 o 14:03, Budyń pisze:

    > to jest twoja opinia niepoparta niczym. Mozemy byc w sojuszu z usa, widac jakies
    parcie prezydenta na jakis ukad z chinami.

    zachodniego - tylko wlasnie ten swiat zachodni.

    > w pakiecie dostajesz niemoznosc obrony przed islamem, bycie niemiecką kolonią,
    różne tam gendery, eutanazje i inne zboczenia
    > Dzieci masz? Bo to dostaniesz w pakiecie chyba ze "obrzydzajaca partia" zdola to
    powstrzymac.
    > https://www.youtube.com/watch?v=p5aUDSuruWY&t=1401s

    O rany. Naprawdę wszystko to mówią w dzienniku telewizyjnym?

    Spodziewam się, że w takim razie u polskich bram czeka mnóstwo
    imigrantów z Europy Zachodniej w oczekiwaniu aż im pozwolimy się
    osiedlić w naszym dobrobycie.

    Poprzedni komuniści gadali dokładnie tak samo, jak ty.

    > wez ty pomysl nieco szerzej - oni do nas przyjezdzaja bo tam jest biedniej. Zatem
    najprostszą drogą w zapobieganiu migracjom jest sprawic by oni mieli stabilnosc i
    względny dobrobyt. A w tym moze pomóc nasza kasa, którą zaplacimy za gaz.

    Ja myślę znacznie szerzej niż ty.

    Destabilizacja w Syrii jest konsekwencją globalnego ocieplenia. W Syrii
    była prawie sześcioletnia susza, potem była masowa migracja do miast,
    napięcie, demonstracje i rewolucja.
    http://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/raport-globalni
    e-ocieplenie-a-rewolucja-w-syrii-82

    Takich rewolucji czeka nas w przyszłości więcej. Naukowcy przewidzieli
    masowe migracje jakieś 30-40 lat temu. Wpompowujemy kolejne Mt CO2, a to
    powoduje, że w kolejnych miejscach na Ziemi jest gorzej. W krajach
    takich jak islamskie reżimy jest to powód do rewolucji/destabilizacji/wojen.

    Oczywiście nikt nie wie, w którym kraju to się powtórzy, ale powtórka
    jest nieuchronna. Wszystko kwestią czasu.

    A jeśli chodzi o kasę, którą tam wpompowujemy, to idzie ona do małego
    odsetka najbogatszych. Reszta jest biedna. Widzę, że kompletnie nic nie
    wiesz o krajach arabskich.
    M.