  • Data: 2017-08-23 15:04:53
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-23 o 14:18, Adam Sz. pisze:

    > No dobra. Ale weź postaw się teraz zupełnie z boku. Zniknęło 30 baniek.
    > Wolisz, żeby sprawdzono dokładnie co się z tą kasą stało, czy wolisz,
    > żeby sprawę zamieść pod dywan?

    Oczywiście, ale wszystko wskazuje na to, że i z tego zarzutu g...
    wyjdzie. Zresztą wywiad z podejrzanym:

    'Kierowanemu przez pana zarządowi jednak zarzuca się wyrządzenie African
    Investment Group SA ,,szkody majątkowej wielkich rozmiarów" w kwocie 22
    mln zł. Według prokuratury zapłaciliście za usługi, które nie zostały
    wykonane.

    - Wie pan o co chodzi?
    Nie wiem. Prokuratura nie zdradza szczegółów.

    - Ja chętnie bym te szczegóły opinii publicznej ujawnił, ale nie mogę
    tego zrobić, bo obowiązuje mnie tajemnica śledztwa. Mogę tylko zaręczyć,
    że nigdy nie było sytuacji, w której płacilibyśmy za niewykonane usługi.'

    Dowiemy się więcej jak już dojdzie do procesu. Ale wyjdzie jak zawsze.

    > To jest spółka skarbu państwa - ja jestem za MAKSYMALNĄ transparentnością.
    > Sędziowie skoro są czyści to nie powinni się martwić, że ktoś ich chce
    > sprawdzić, nie?

    Ty jesteś za młody, ale ja mam wrażenie, że jesteśmy już na drodze do
    sytuacji z czasów minionych. Kierownicza rola partii wpisana w
    konstytucję oraz wszelkie decyzje zapadające w KC. Oraz ściganie
    wszystkich, którzy ośmielą się nam sprzeciwić.

    > Kwiczą najbardziej ci, co mają coś na sumieniu.

    Obyś nie stanął przed sądem, gdy twoim przeciwnikiem będzie ktoś z
    aktualnej władzy. Jak myślisz, jaki wyrok wyda sędzia, którego pod
    dowolnym pretekstem może upier... prokurator generalny, minister
    nadsprawiedliwości w jednej osobie?

    --
    Pete