  • Data: 2010-04-12 08:45:20
    Temat: Re: dom parterowy z użytkowym poddaszem w przyszłości
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hps130$m0l$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Zastanawiam nad budową domu. Najpierw myślałem o projekcie parterowca z
    > użytkowym poddaszem, ok 140m2 pow cał. Jednak dochodzę do wniosku, że ze
    > względów finansowych optymalny byłby parterowiec ok 80-90m2. Czy mając
    > projekt z 2-spadowym dachem, warto myśleć o zagospodarowaniu poddasza w
    > przyszłości, czy to nie ma sensu ?
    > Znalazłem projekt, który mi odpowiada - na 4 osoby, 85m2 na parterze, ale
    > czy przygotować go do ewentualnej adaptacji poddasza (podnieść ścianę
    > kolankową, może jakieś instalacje już wyprowadzić) ? A może wziąć większy
> [...]

    Tak jak już ci poprzednicy napisali - ja bym zrobił nieco większą parterówkę
    i w ogóle bym sie nie zastanawiał nad przyszłą rozbudową, bo to jest
    zupełnie bez sensu (podwójne rujnowanie domu w trakcie budowy). Poza tym
    rozumiem, że jest to rodzina 2+2, więc w przyszłości dzieci pewnie wyjdą z
    domu, więc po co ci będzie potrzebny większy dom dla dwóch osób?
    Moim zdaniem w razie ptrzeby będzie łatwiej jednak sprzedać tą parterówkę i
    kupić lub wybudowac coś większego.