  • Data: 2012-06-29 18:49:00
    Temat: Re: domofon - połączenie na gsm
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:34:37 UTC+2 użytkownik RadekNet napisał:

    > Sa takie zamki dzialajace na odloeglosc np. 1m (czyt. niezblizeniowo)?
    > Czyli jak mam pastylke w kieszeni to wchodze a jak nie to musze podac
    > kod...

    Ja takich nie znam - ale jezeli sa to pewnie dzialaja radiowo jak piloty i sa duze bo
    wymagaja zasilania bateryjnego :) Te pastylki / naklejki nie maja zasilania, sa
    cieniutkie - zasilane sa jakos indukcyjnie z odbiornika. Trzeba je zblizyc bardzo
    blisko - praktycznie "przejechac" po samym zamku ;)
    pozdr.

    --
    Adam