    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drewniane schody zabiegowe
    Date: Tue, 15 Dec 2009 10:25:16 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hg7g0f$g9h$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Prosze o porade doswiadczonych grupowiczow,
    > jakie sa za i przeciw schodow zabiegowych drewnianych.
    > Nie chodzi mi o za i przeciw schodow zabiegowych
    > i np. dwubiegowych. Wolal bym dwubiegowe, ale niestety nie mam
    > na to miejsca.
    >
    > Moge jeszcze zmienic w projekci i poprosic o zaprojektowanie
    > schodow zelbetowych zabiegowych.

    Ja będę miał dwubiegowe ze sporym podestem podestem. Co do sposobu
    wykonania, co mnie przekonało do żelbetu którego jeszcze nie mam:
    - będę próbował zrobić jakiś schowek na deskę do prasowania, mopa, serwer
    czy coś podobnego pod schodami. Nie wiem jak to się uda pod zabiegowymi ale
    może
    - na czas budowy będę miał rozsądna komunikację, jak już wyjdą najwięksi
    syfiarze to sobie obłoże drewnem, jak będę miał deficyt finansowy to zrobię
    to kwartał później

    Pozdrawiam
    Bartek