  • Data: 2011-08-30 11:45:04
    Temat: Re: droga z betonu
    Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielkie dzięki za uwagi.
    Widzę, że nie mam co liczyć na załatwienie sprawy podjazdu w 1 dzień :)
    A miałem nadzieję, że można i u nas zaadoptować chorwackie rozwiązania.
    Tam przecież drogi, chodniki, wjazdy, a nawet podwórka leją z betonu.

    Przekalkuluję jeszczce raz płyty ażurowe.
    One sprawdzają się i wyglądają rewelacyjnie, jednak wymagają (tak jak
    reszta) dobrego przygotowania podłoża i układania.

    Cenowo to około 40 zl za m2 płyty zbrojonej. Płyty są posypane grysikiem
    - są szorstkie więc nie ma na nich ślizgawki jak na polbruku albo na
    granicie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z