  • Data: 2012-07-04 17:20:10
    Temat: Re: drzewa
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 16:56, news pisze:

    > Ale po wycięciu u sprzątnięciu jest tylko goła ziemia, żadnego drzewa
    > nie ma i mówisz że nie było, ewentualnie że to była grusza, wiesz bo sam
    > sadziłeś, a jakieś nielegalne rejestry to sobie mogą tyłek nim
    > podetrzeć, no chyba że cię na gorącym uczynku złapią.

    > Bo dupa jesteś że żebrałeś kilka lat o pozwolenie,m trzeba było wycinać
    > i było by po sprawie.
    > A co do map to na jakich mapach te twoje krzaki były naniesione, kto je
    > nanosił, za czyją wiedzą zgodą i pozwoleniem, na czyj koszt i jakim prawem?

    Mocny jesteś - taki typowy krzykacz. Ale do czasu jak Cię sąsiad nie
    podkabluje, albo nie poświadczy pod groźbą składania fałszywych zeznań,
    że to drzewo wcale nie było owocowe. A drzewa nanoszą geodeci, przy
    okazji jakichkolwiek inwentaryzacji w terenie. Weź sobie podkład z
    katastru, to się przekonasz ile drzew jest zewidencjonowanych wokół Ciebie.

    Pozdrawiam,
    MW