  • Data: 2012-07-04 18:54:36
    Temat: Re: drzewa
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" napisał:
    > Mocny jesteś - taki typowy krzykacz. Ale do czasu jak Cię
    > sąsiad nie podkabluje, albo nie poświadczy pod groźbą
    > składania fałszywych zeznań, że to drzewo wcale nie było owocowe.

    Zdaża się, jeden taki co podkablował to go znaleźli utopionego w rzece bez
    śladów pobicia:)

    > A drzewa nanoszą geodeci, przy okazji jakichkolwiek inwentaryzacji
    > w terenie. Weź sobie podkład z katastru, to się przekonasz ile
    > drzew jest zewidencjonowanych wokół Ciebie.

    Tak z ciekawości się pytam o te nanoszenie drzew bo ja w życiu żadnych na
    mapach nie widziałem.
    Pewnie jak mi się coś u duma to mi geodeta naniesie drzewo na mapę tak samo
    jak domek na mapę, oczywiście odpłatnie i na moje zgłoszenie.
    Wytłumacz mi jak to ci geodeci nanoszą potajemnie te drzewa w czasie nocnych
    wypadów po cudzych prywatnych działkach bez wiedzy właściciela?
    A jak drzewo wiatr złamie, lub uschnie to też je wymazują? Ciekawy temat:)