    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drzewa
    Date: Wed, 4 Jul 2012 17:29:55 +0200

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4ff45792$0$1299$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo dupa jesteś że żebrałeś kilka lat o pozwolenie,m trzeba było wycinać i
    > było by po sprawie.
    > A co do map to na jakich mapach te twoje krzaki były naniesione, kto je
    > nanosił, za czyją wiedzą zgodą i pozwoleniem, na czyj koszt i jakim
    > prawem?

    Nie jestem dupa, bo chwastów się pozbyłem bez ponoszenia jakichkolwiek
    kosztów, pomijając te kilka butelek wódki postawionych i wypitych razem z
    sąsiadami :)
    Tyle, że tak tym wszystkim zaaranżowałem, że to Urząd Miasta wysłał do mnie
    pismo z "nakazem" wycinki.
    Ja oczywiście odpowiedziałem urzędowi, że w pełni się zgadzam z jego
    postanowieniem i gdyby nie to, że w ostatnim momencie dogadałem się z
    sąsiadem, że sam je wytnie, w zamian za drewno opałowe to jeszcze drzewa
    wycinałaby Straż Pożarna na koszt podatnika.
    Normalnie prosząc się o pozwolenie i je uzyskując, wycinkę wykonuje się na
    własny koszt. Ja jednak postanowiłem, że skoro UM nie chce mi dać pozwolenia
    na wycinkę w najbardziej stosownym dla mnie czasie (kiedy miałem chętnych
    ludzi do wycinki) to wycinkę sfinansuje skarb państwa.
    Mnie na tym drewnie w ogóle nie zależało, bo i tak bym nim nie palił - za
    dużo roboty i po prostu nie miałem na to czasu. Dlatego ściął je sobie
    sąsiad, zabrał drzewo i w ramach tego jeszcze zrobił mi porządek na posesji.

    Gdybym postąpił tak jak ty radzisz to zapewne teraz bym nieżle "pluł sobie w
    brodę".
    Za nielegalne ścięcie każdego z drzew mógłbym dostać spokojnie po 150 tys.
    zł kary, bo drzewa były dorodne i miały bardzo grube pnie, a było ich tyle,
    że spokojnie by wyszło ponad milion zł.
    Poczytaj trochę na ten temat zanim znów zaczniesz kolejny raz udzielać złych
    porad:
    http://finanse.wp.pl/kat,122882,title,Kara-za-wyciec
    ie-drzewa-czesto-wyzsza-niz-wartosc-naszej-dzialki,w
    id,14444238,wiadomosc.html?ticaid=1ebf1