  • Data: 2012-07-12 12:58:19
    Temat: Re: drzewa
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-12 12:41, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Aaa. Czyli mam posadzić nie takie drzewo jaki mi pasuje i dac mu
    > swobodnie rosnąć, tylko posadzić jakieś odpowiednie dla urzędnika nie
    > było problemu z urzędniczymi wynurzeniami, tak?

    To nie są wynurzenia urzędnicze. To są wynurzenia ustawodawcze, na które
    szary urzędnik nie ma wpływu. Tu się bardzo często obraża urzędników,
    ale nikt nie pomyśli o tym, że taki urzędnik musi się na co dzień bić z
    koniem, jakim jest ustawodawca. Przepis to przepis. Ty się do niego
    stosować nie musisz, ale urzędnik, z samej zasady, musi. I zbiera za to
    bardzo często po głowie. Bo każdy myśli, że to jego widzimisię.

    > Czyli:
    > 1. Chcę posadzić sobei takie drzewo na jakie mam ochotę.
    > 2. Nie chcę ingerować w drzewo bo mi się podobają naturalnie rosnące a
    > nie okaleczane na starość.
    > 3. Wielu gatunków nie sposób przycinać bez straty na ich walorach.

    Masz rację. Jest to chore prawo, ale prawo. I skoro wiesz, że za 10 lat
    nie będziesz mógł ot tak sobie wyciąć drzewa, to, niestety, musisz się
    zastanowić, czy rzeczywiście powinieneś je sadzić. Swoją drogą, 10 lat
    to już jest na tyle dużo, że jeśli chcesz mieć małe drzewko pod domkiem,
    to i tak nie minie 10 lat, jak je wytniesz.

    Pozdrawiam,
    MW