  • Data: 2012-07-12 13:37:21
    Temat: Re: drzewa
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:jtmakc$8dh$1@usenet.news.interia.pl...

    > To nie są wynurzenia urzędnicze. To są wynurzenia ustawodawcze, na które
    > szary urzędnik nie ma wpływu.

    Jak to nie urzędnicze? A kto jak nie urzędnicy są tymi którzy proponują te
    przepisy?
    Ustawodawca tylko zaklepuje projekty, coś dopiszą coś poprawią.

    > Tu się bardzo często obraża urzędników, ale nikt nie pomyśli o tym, że
    > taki urzędnik musi się na co dzień bić z koniem, jakim jest ustawodawca.
    > Przepis to przepis. Ty się do niego stosować nie musisz, ale urzędnik, z
    > samej zasady, musi. I zbiera za to bardzo często po głowie. Bo każdy
    > myśli, że to jego widzimisię.

    Bo to jest widzimisię ogólnie urzędników. A jak urzędnik jeden, drugi,
    piąty, setny, tysięczny zauważa że przepis jest do dupy to mając urzędniczą
    władzę może zgłaszać aby ustawodawca to poprawił.

    > Masz rację. Jest to chore prawo, ale prawo. I skoro wiesz, że za 10 lat
    > nie będziesz mógł ot tak sobie wyciąć drzewa, to, niestety, musisz się
    > zastanowić, czy rzeczywiście powinieneś je sadzić. Swoją drogą, 10 lat to
    > już jest na tyle dużo, że jeśli chcesz mieć małe drzewko pod domkiem, to i
    > tak nie minie 10 lat, jak je wytniesz.

    Przez urzędy przewinęło się przez ostatnie dwadzieścia kilka lat tyle
    założeń do projektów ustaw i jakoś nikomu do głowy nie wpadnie zrobić tu
    porzadek. Mamy niektóre ustawy z lat głębokiego PRLu.
    Nie wmówisz mi że urzędnik jest krzywdzony bo to od niego wychodzi większość
    przepisów prawa. W każdej dziedzinie jest tak.
    W architekturze nikt nie pyta medyków o tworzenie prawa budowlanego tak jak
    architektów nie pytają medycy.

    Marek