    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drzewa
    Date: Fri, 13 Jul 2012 10:04:09 +0200
    <4ffe9e24$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtm716$1h3$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffea245$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtm842$37c$2@usenet.news.interia.pl>
    <4ffea9c8$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtmakc$8dh$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffeb6f7$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ffeb9ee$1@news.home.net.pl> <jtme5f$f9p$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffeccee$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtmjti$q1i$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffed5e5$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtmlv5$tlj$1@usenet.news.interia.pl>
    <4fffbf9f$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-07-13 08:26, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Co z tego że głosuję zawsze na Korwina? Przyjdzie stu takich urzędników
    > jak ty i zagłosują na Tuska bo ten ciągle zwiększa ilość urzędasów a
    > Korwin pogoniłby na cztery wiatry przynajmniej połowę towarzystwa.

    Po pierwsze, nigdzie nie napisałem, że jestem urzędnikiem. Po drugie,
    nie głosuję na Tuska. BTW. Dziwna sprawa, bo 90% społeczeństwa
    nienawidzi "urzędasów" (choć niektórzy byli w urzędzie jedynie przy
    wymianie dowodu), ale wszyscy głosują na Tuska, który zwiększa ilość
    urzędników. Zresztą, jak świat światem, ilość urzędników zwiększali
    wszyscy przy korycie. Nie wiem jak to jest w przypadku urzędników
    państwowych, ale powód zwiększania ilości urzędników w samorządach jest
    prosty. Jeszcze 5 lat temu gmina, w której mieszkam, miała budżet na
    poziomie 50 milionów. W tej chwili przekroczyła już 100. Co to oznacza?
    Więcej wydatków, więcej inwestycji, więcej interesantów, więcej
    podatników, a co za tym idzie więcej roboty. Tak, zatrudnienie też się
    zwiększyło. W tej chwili pracuje w urzędzie około 90 pracowników.
    Mieszkańców jest około 22000 (tych zameldowanych, bo mieszkających bez
    meldunku jest pewnie też całkiem sporo). Sam oceń, czy urzędników jest
    mało, czy dużo.

    Nie ma sensu dalej dyskutować, bo z uprzedzeniami i zacietrzewieniem
    bardzo ciężko jest prowadzić jakąkolwiek dyskusję.

    Pozdrawiam,
    MW