  • Data: 2012-07-13 11:06:14
    Temat: Re: drzewa
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem wniosek o warunki zabudowy w połowie grudnia. Czekam miesiąc, nic.
    Zaglądam, nic, czekać. Dzwonię, czekać. Pod koniec lutego goniec przynosi
    pismo w którym jest odmówa z uwagi na fakt że z dniem 1 stycznia plan
    zagospodarowania wygasł.
    Poszedłem do wydziału i mówię że po to własnie złożyłem wniosek w połowie
    grudnia aby zdążyć przed 1 stycznia bo dowiedziałem się że wygasa. No ale
    pracownik był na urlopie, święta były, nie było jak. Jak to? A zastępstwa na
    czas urlopu to pies? Wkurwiłem się i złożyłem sprawę do sądu
    administracyjnego zarzucając im poważne naruszenie KPA.
    Kurwa! pomogło! Urzędnik poczuł bata na dupie. Nagle przypomniano sobie mój
    nr telefonu, zaproszono mnie i poproszono o wycofanie skargi gdyż inaczej
    biedny urzędnik będzie musiał być ukarany i obiecano że wydadzą mi warunki w
    trybie administracyjnym. A gdzie ta biedna kurwa była gdy ja miałem problem?

    Marek