  • Data: 2010-08-31 08:43:38
    Temat: Re: drzwi łazienkowe
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i5h2lt$6r4$1@news.onet.pl...
    > (...)

    > Hihii, oczywiście, że ze zmianą drzwi, musiłabym zmienić i położenie
    > wyłącznika :)

    dla Ciebie to jest oczywiste, ale....
    kiedyś, w budowanym mieszkaniu, przesuwałem drzwi o jakieś 70cm. złożyłm
    prośbę do developera jeszcze zanim powstały ściany. luz blues. wybudowali
    zgodnie z pierowtnym projektem, potem kuli, ale jakieś było moje zaskoczenie
    kiedy drzwi zostały przesunięte a włącznik pozostał nieruszony, czyli po
    przesunięciu drzwi był na środku ściany...
    pytam się wykonawcy czy to tak ma być, a on cyt. "przecież o włączniku nic
    Pan nie mówił" ;-)

    pzdr
    Piotr