    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)
    Date: Thu, 18 Nov 2010 03:48:39 -0800 (PST)

    On 18 Lis, 12:24, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A konkretnie?

    Moj kumpel na ten przyklad kupil chinszczyzne do dwuskrzydlowej bramy
    za 400 pln. Dziala trzeci sezon.. Do przesuwki markowy naped (nice,
    faac) to 1 - 1,5k pln.

    > Ummm... A drzwi w domu masz automatycznie otwierane? Bo wiesz, to wygoda
    > nie do przecenienia ;->

    Po co mi drzwi otwierane automatycznie skoro wjezdzam samochodem do
    garazu przejezdzajac przez dwie automatyczne bramy i wychodze w suchym
    i cieplym garazu ?:) W suchym i cieplym to drzwi juz sobie otworze.
    Problem jest jak leje deszcz a ty musisz zatrzymac samochod na srodku
    drogi i zapierniczac do bramy zeby ja otworzyc. A jak akurat napadal
    snieg to nim wjedziesz bedziesz jeszcze pare minut latal z lopata do
    odsniezania. Porownujesz to z manualnym otwarciem drzwi (ktore ja mam
    pod sporym zadaszeniem), no ja Cie prosze... :D

    > Za ile?

    4k (ocynk ogniowy) + malowanie proszkowe 300 pln w pobliskiej
    lakierni. Wyglada pieknie - zdecydowanie lepiej niz bramy wykonywane
    przez okolicznych slusarzy. Spawy niewidoczne, wszystko ladnie
    doszlifowane, proste, rowne etc.

    > Nie chciało mi się komplikować.

    No chyba lamana to wiecej komplikacji ;)

    > Poza tym nie przepadam za przesuwanymi
    > bramami. Za to drzwi w domu wolałbym przesuwane, ale też musiałbym
    > trochę więcej pokombinować. Tak więc będą albo dwuskrzydłowe albo
    > łamane. Drewniane oczywiście :D

    No.. Trzeba miec zajecie (malowanko) na jesienne wieczory ;)

    > Z uwagi na to, że nie jeżdżę Hummerem, SKOTem czy T-34, tak czy inaczej
    > odśnieżyć muszę.

    No nie wiem - wiekszosc samochodow poradzi sobie przy warstwie 15-20cm
    sniegu. Twoja brama chyba nie..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.