    From: "mcs" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa problemy z kotłownią
    Date: Tue, 25 Sep 2012 12:41:33 +0200

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8cc90a96-6472-4f48-b1e0-df8907f1db54@googlegrou
    ps.com...

    > 2. Czy to wyrzucanie wody (czy to błąd instalatora? on się tłumaczy że
    > to wina "braku odbioru ciepła z zasobnika" - ale przecież jak mnie
    > tydzień w domu nie będzie to co? piec mam wygaszać????) załatwi pompka
    > CWU? Znaczy niższa temp. CWU i już nie będzie problemu?

    MIałem identyczny problem. Faktycznie 6barowy zawór bezp. popuszcza wodę.
    Naczynko przeponowe - u mnie zasobnik cwu 140l, naczynko 8l (spokojnie może
    być mniejsze)-koszt 100zł (miejsce pod zasobnik już było zrobione :) - tylko
    wkręcić ).

    No nie wiem, czy może być mniejsze. I czy Twoje już nie jest zbyt małe.
    Wydaje mi się, że 7% zasobnika powinno mieć. Gdy będzie za małe to przy
    podgrzaniu do wyższej temp. i tak zawór ci się otworzy.
    Inna sprawa to ta 100. Jezeli ucieka mi wody za 0,1 PLN tygodniowo to
    naczynie zwróci mi się po 20 latach.

    pozdrawiam

    mcs